Farmors fiskgratäng är den bästa!

Inte bara Ellah som blev helt slut efter den här dagen.. Känner hur svårt jag har det för att hålla mina ögonen öppna. Men sova kan jag inte riktigt göra än. Först ska jag slänga in en maskin tvätt och sedan väntas Greys Anatomy på tvn.. Men sen blir det bingen på direkten..

Ringde Ellahs dagis förut och berättade att hon får bli ledig imorgon.
Jag tänkte ha en mysig och lugn morgon med Pluttan, sen ska vi hem till min Farmor på lunch.. Där kan jag även gissa att det blir en hel del bus, då små kusinerna kommer vara där.



Ellahs mage har nu äntligen blivit bra igen.. Idag bajsade hon bara 1 gång, och det var då FAST!
Skönt!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har tänkt åka hemifrån efter att jag hämntat barnen, ska passa på att handla lite och så. Så slå en signal du. :) Men skulle gärna vilja ha adressen så jag kan kolla karta. :)

2010-11-03 @ 22:28:31
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0