Första advent!!

Jag kom hem runt 20:00 tiden igår kväll. Jag hade förvarnat Kim om att jag skulle komma framåt kvällen och hade bett honom att lägga Ellah för en sen middagslur så hon orkade vara vaken när jag kom :)
 Hon vart helt chokad när hon såg mig. Stod stilla ett tag och bara stirrade på mig innan hon kom springades och hoppade upp i min famn.. Åhh hade saknat henne så mycket!!!

Vi satte oss i soffan alla tre för att mysa och fira första advent. Blev en uppesittar kväll för Ellah som lade sig nån gång vid 21:30.


Ellah fick smaka en bit choklad för första gången.


Det mesta hamnade i händerna och runt munnen :D



Nu ( Måndag) ligger ELlah och sover middag. När hon vaknar ska vi bege oss ut till Ikea för att inhandla lite småsaker. Sen blir det att åka hem och baka iordning något gott till ikväll då jag har Mary Kay partyt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0