FREDAGSMYS!

Nu åkte precis Rebecka, Eric och lille Charlie hem. Vi har haft Fredagsmys Delux här hemma ikväll :)
Så skönt att ha så mycket underbara vänner runt omkring sig <3
Ellah och Charlie spexade och lekte Clown för varandra ett flertal gånger under kvällen. Är så kul att se att dom tycker så mycket om varandra. Nu börjar dom ju också få lite nytta av varandra och verkligen leker tillsammans. För bara några månader sedan var dom för små att förstå.


Superkul att fånga Såpbubblor.










Spexar lite :)









Älskade Trollungar!!





Hur min dag har varit i övrigt vill jag inte riktigt gå in på. Kan kortfatta mig med att skriva.
Med mobilen liggades här hemma och jag och Ellah körandes i bilen. Får Punka :/ Ingen stannar. Måste packa med mig ELlah i en vagn, springa till närmsta mack osv...
Tur att kvällen iallefall slutade bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0