GODMORGON!!

Godmorgon på er. Hoppas ni fått en skön nattsömn. Det kan man inte påstå att jag fått här hemma iallefall. Som vanligt satt jag uppe alldeles för länge framför datorn/tvn. När jag vid 24 tiden tänkte gå och lägga mig vaknade Ellah. Sen var det skrik, skratt, bus, bajsande, lite mer skrikande och sedan somnade hon äntligen. DÅ hade klockan hunnit bli 4:00..
Ellah som brukar vakna vid 7 tiden sov till 8:30. Men jag själv vaknade halv 7 när Kim gick upp och kunde inte somna om :/
Bara högga in till dagen är över!!

Strax ska jag ta och fixa iordning min lilla Solstråle här hemma för fotografering. Hmm vad ska jag välja för kläder?? Efter fotograferingen på Öppna förskolan stannar vi för lite Lek och bus med vännerna. Sen hem snabbt för att fixa till ikväll då jag får trevlig och efterlängtat besök av Mamma, Anna ( min dagisfröken samt vän), och Carina :D


Ett litet smakprov av årets julkort. Dock valde vi INTE det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0