Helt underbart!!

Tror aldrig att det vart så skönt och avslappnande att storhandla som nu ikväll. Jag åkte nämligen helt själv. Jag kunde gå i lugn och ro mellan raderna och välja och vraka. Tror aldrig vi storhandlat såhär mycket någon gång :)
Att handla helt själv ska helt klart göras oftare :D
 Så lungt och skönt!!

Min bror och hans flickvän kom förbi på lunch i förmiddags. Dock blev det en ganska snabb visit då jag och ELlah skulle vidare till Öppna Förskolan. Där lekte Ellah med sina vänner och jag fick mig en skön och trevlig pratstund med mina underbara vänner.

Just det. Ellahs önskelista.. Kom hem sent nu ikväll, så den kommer upp imorgon istället! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0