Krångel med bilen.

Hade ju en tanke om att jag skulle fixa lite här hemma när Ellah somnat. En väldigt bra tanke tyckte jag själv. Dock verkar det inte bli så. Den nedrans illamåendet kom från ingenstans och det känns nu som om jag kommer få springa fram och tillbaka till toaletten hel kvällen :/
Får hoppas att det ger sig snart.
Imorgon blir dock en dag med pyssel här hemma. Kanske att vi bakar pepparkakor också jag och Ellah. Vi kommer tyvärr ingenstans imorrn. Kim måste ta bilen med bilbarnstolen i eftersom att ett vinterdäck på forden inte vill sättas fast.. Så inget Dagis imorrn, tyvärr!!
Tråkigt men sant. Men vi hittar nog på en massa skojs ändå!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0