Lik far men söt ändå!!

Behöver jag tala om att Ellah är lik sin pappa?? Får dagligen höra att hon minnsan är Pappas flicka. Finns ingen likhet av mig i henne.. Men det vill jag nog påstå att det gör. Lite iallefall. Eller?? :D
Ellah är inte bara lik sin Pappa till utseendet, utan också till sättet.

Nyss höll jag på att skratta ihjäl mig. Ellah hoppar upp i soffan, slänger en blick på Pappa Kim som sitter i hörnet av soffan. Ser att han sitter med armarna bakom huvudet och sitter tillbaka lutat.. Vem tror ni gör likadant?? Jo Ellah såklart. Pappas Flicka!!


Kommentarer
Postat av: Lisa Alvbåge

Jag har alltid tyckt ni är lika :) Och nu när jag träffat Kim så ser jag oxå likheter mellan dem, men oxå mycket av dig :)

2010-11-09 @ 15:38:44
URL: http://mrsalvbage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0