MIN DOTTER!!!

Eftersom jag har en dotter på snart 13mån (och således ganska jämngammal med Ellah) är jag intresserad av att läsa om just Ellah. Det verkar som om hon aldrig har dåliga dagar och bara myser tillsammans med er :) Så olika barn kan vara.


Hur ska jag förklara Ellah med ord?? En bestämd, nyfiken och väldigt glad liten dam. Vi får ofta höra att Ellah jämt verkar så glad och nästan aldrig gnäller. Ärligt talat är det så. I stortsett är Ellah glad och busig hela tiden.  Hon är väldigt nyfiken och älskar att utforska saker. Men visst kan även hon ha sina dåliga dagar och vara lite gnällig (oftast om hon är sjuk), men vem har inte det??
Hon är lätt att roa och älskar att man busar med henne. Nu för tiden får man också en massa kramar och pussar. Vilket självklart värmer i Hjärtat.
Ligger jag och Kim och håller om varandra och pussas i soffan är Ellah uppe snabbt som blixten för att mysa hon också. Inte får väl vi mysa utan henne :D
Men visst har hon ett jädrans humör också. Speciellt den senaste tiden. Får hon inte som hon vill brukar hon oftast bli arg eller ledsen. Men det låter vi henne bli. Vi tycker det är viktigt att VI bestämmer här hemma och inte hon. Till slut lär hon sig :D

Men som sagt. Ellah är en liten solstråle och som är väldigt lätt att ta hand om. Men det får vi väl ta igen med nästa barn kanske?? hihi


Tycker om att ni ställer frågor och jag försöker besvara dom så gott jag kan..
Fråga gärna mer om det är mer du vill veta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0