Min Graviditet!!

Hej. Jag skulle gärna vilja läsa om din Graviditet..


Självklart kan du/ni få göra det. Ska försöka bli bättre att uppdatera om den.. Allt går i sånt tempo här hemma med Ellah så ibland glömmer man lixom bort att man är gravid..
Idag gick jag in i V.13, vilket betyder att jag gått över dom 12 mest riskabla veckorna för att få missfall. Vilket känns väldigt skönt.
Mådde riktigt illa i början av min graviditet och kräktes en hel del. Men på första MVC besöket i V.9 fick jag tabbletter utskrivna. Dom hjälpte något otroligt :D
Men nu den senaste veckan har jag inte behövt ta dessa. Jag har klarat mig från illamåendet endå :D Hoppas det förblir så!!

Om exakt en vecka har jag tid för ett Ultraljud. SKa bli SÅ spännande att få se det lilla Undeverket. Se att allt är bra och att det faktiskt finns någon där inne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0