Trött dag!

Trött efter natten. Den blev som jag befarade. EN vaken och ledsen ELlah till och från och en väldigt tanksprid Mamma vilket resulterade i att jag möjligtvis fick 2 timmars sömn.
Ellah kändes konstigt nog väldigt pigg imorrse trots att hon var vaken några timmar inatt. Frågade om hon ville till Dagis och leka. Det ville hon såklart. Nickade med ett leende på läpparna :)
Hon har blivit så stor och klok våran lilla tjej. Förstår SÅ mycket!!
Ellah sprang in på dagis och vinkade glatt Hejdå till mig.. Nu är det dock dags för mig att hämta hem henne. Jippi. Saknar henne trots att hon bara varit borta några få timmar... 


Behöver jag tala om att jag längtar till kvällen?? Vill SOVA :D



NI gör mig SÅ lycklig!!!


Kommentarer
Postat av: julia anttonen

surt gumman, jag som är så pigg=) SÅG ATT DU HAFT EN JOBBIG NATT ,men jag vet verkligen hur det är har det varannan natt. nej du jag har inte hört från henne.

men de kanske jag gör förmodligen hihi.fina bilder du lägger upp på din dotter=)

2010-11-16 @ 14:36:23
URL: http://juliaanttonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0