Dubbel sats av bullar..

Är verkligen helt slut efter dagen. Blev en hel del bakat, så nu är frysen iallefall full.
Blev dock inte så mycket Pepparkakor. Barnen ville helst äta degen istället :)
Var skönt att vi hade besök hela eftermiddagen och framåt kvällen. Hade annars haft väldigt svårt att hålla Ellah vaken, då hon bara sov en halvtimme på Dagis.. Men med kompisar att busa med gick eftermiddagen smidigt utan en massa gnäll...















Jag kände mig lite kreativ så jag gjorde en hel del olika varianter av saffransbullar.




Ellah var duktig och försökte hjälpa Mamma.




Det blev Saffransbullar.

och lussekatter

samt saffrans krämbulle :D

Jammi! Jammi!!!

Någon som nu är sugen på att komma på fika?? hihi


Kommentarer
Postat av: Nina

Duktiga ni är då....och vad gott det ser ut;)

2010-11-24 @ 07:42:28
Postat av: Natali

Jag blev ärligt talat sugen på en bulle när jag såg dina bakverk. Ser urgoda ut.

2010-11-28 @ 18:29:19
URL: http://finest.se/natali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0