Våran Lördag!

Yes. Idag lyckades jag ta årets julkort. Allt vart dock inte som det var planerat från början. Men har man en sprallig liten tös på snart 1.5 år som inte alltid vill göra som jag vill. Då kan det vara lite svårt :D Men jag hann iallefall fånga henne på några bilder med hjälp av snälla Mamma/Mormor...
Nu har jag och Kim lyckats kommit överens om en bild som vi skickat iväg som årets Julkort.. Längtar tills dom kommer hem :)


Förövrigt idag har jag och Ellah dansat, kollat film och myst hela förmiddage medans Kim var iväg till stan. Eftermiddagen spenderade jag med att fixa här hemma :D Det tar sig.. Snart så kommer det bilder på hur vi har det. Jag LOVAR!! <3




Kommentarer
Postat av: Vilddjuren

Hej!

Har funnit din blogg via Sofia G och börjat läsa den flitigt :) Du undrade över vad man ville läsa här och här kommer min åsikt ^^



Eftersom jag har en dotter på snart 13mån (och således ganska jämngammal med Ellah) är jag intresserad av att läsa om just Ellah. Det verkar som om hon aldrig har dåliga dagar och bara myser tillsammans med er :) Så olika barn kan vara.

2010-11-21 @ 20:09:31
URL: http://jennysvilddjur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0