Bullfest.

Som sagt. Medans Ellah var sina 5 timmar på Dagis var jag iväg och tränade och sedan sprang jag runt på stan och gjorde allt som skulle göras.
Köpte 30-års present till Ellahs gudmor som ska ha 30-års fest imorrn. SKOJ!
Sedan köpte jag faktiskt lite snygga kläder till mig själv. Brukar inte tycka om att handla till mig själv. Men i dom här kläderna kände jag mig faktiskt riktig snygg :D Lägger upp bilder imorrn på dom!
Har lovat mig själv att försöka sluta köpa kläder till Ellah ett tag framöver. Hon har tragiskt nog kläder som hon knappt hinner använda. Men det finns ju SÅ mycket fint hela tiden.
Men idag vart jag bara tvungen att köpa något. Men det var tack och lov en pjymas, och det behöver hon faktiskt.
Den stod STORT skrivet Ellah. Den skulle hon bara ha.
Eller vad tycker ni. Passar inte den här till mitt lilla matvrak??


En Pjymas med Bullar på!!
Den vart Ellah bara tvungen att ha, eller hur?? :D



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Passar perfekt till lilla matmonstret ;)

2010-09-10 @ 09:10:39
URL: http://rebeckaochcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0