Dagis dagen!

Har helt glömt bort att berätta hur det gått för Ellah idag på Dagis. Men allt som hör till när man går där på riktigt.
Fröknarna berömmer henne och säger att hon är ett riktigt Dagisbarn!

Imorrse när jag lämnade henne vinkade hon hejdå och gick sedan in till sina små vänner och lekte. Hela dagen hade gått jättebra. Hon hade ätit 2 stora potioner med mat och hade till och med somnat på sovvilan och sovit i 1.5 timme. SKÖNT!! :D

När jag hämtade henne idag för att åka hem. Ville hon först INTE följa med hem. Hon skulle bestämt vara kvar och leka.
Visst är det superskoj att hon stormtrivs på dagis. Men som Mamma blir man lite ledsen. Vart är min lilla apunge som ville vara uppe i mammas famn?? Hon har redan blivit så självständig, och jag är inte lika viktig längre.. Snyft!!


Men det känns tryggt och skönt att lämna henne där. Jag vet med säkerhet att hon verkligen TRIVS!!

Mitt lilla Dagisbarn!!!


Lilla bebisen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0