FREDAG!

Vi började denna hektiska dag med en mystund i sängen jag och Ellah. Ladda batterierna för en dag i fullt tempo.
Vi ska snart upp på stan för att möta upp vännen Julia. Vi har inte setts på evigheter, så det sa bli oerhört najs :)
Efter det väntas ett tråkigt men ett mycket viktigt möte på AMS.
Sedan är det planerat att vi ska åka till Skojlandet med Rebecka och Charlie. Men Rebecka visste inte till 100 om hon skulle kunna då. Hon skulle nämligen åka iväg och storhandla mitt i allt också :)
På kvällen väntas massa packning, framtagning och fix till Loppisen imorgon.
Måste ha allt iordning, fixat växel pengar och såvidare..
Mitt i allt det här ska vi också försöka ha en liten myskväll jag och Kim.
Vi ska äta gott ( Entrecote, potatisgratäng, sås och sallad) och dricka ett glas vin och bara ro om varandra <3 <3


Kommentarer
Postat av: julia

tack för en fin dag på stan therese, lycka till i morrn

2010-09-24 @ 17:39:19
URL: http://juliaanttonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0