Hjälte!

Idag packade vi en väska med matsäck till Ellah och så begav vi oss till Karlstads ishockeyhall för att se min Kusin Tobias spela final i Tv-pucken.
Det var allså Stockholm mot Småland i finalen. Småland var tippade att vinna denna match och vi höll självklart på Stockholm, eftersom det är där Tobbe spelar.
Vilka tror ni vann?? Stockholm såklart. Och det tack vare Stockholms Lagkapten som gjorde båda målen. Och vem tror ni är Stockholms lagkapten? Min älskade kusin såklart!:D Man blir  SÅ stolt över honom. Det är många som tror han kommet gå sjukt långt. NHL nästa :D





Min faster, stolt Mamma till Tobbe.



Vunnit guld. Kolla skärmen, kramkalas.


Uppställda och klara för att ta emot Guldet!

Tobbe glider fram och tar emot priset som Matchens lirare.

Mr lagkapten Tobbe hämtar Tv-pucken priset.


Glider fram för att tacka motståndarna..


GÅ IN HÄR FÖR ATT LÄSA LITE OM TOBIAS LILJENDAHL.!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article7769851.ab

Ellah ville inte sova ikväll heller. Provade flera gånger men hon bara grät och grät. Tillslut fick jag bädda iordning på golvet brevid henne och stoppa in min hand brevid henne i sängen. DÅ gick det bra.
Hon verkar ha blivit jätteorolig att bli lämnad själv. Kanske tror hon att jag ska lämna henne?? Någon som vet vad det kan vara`??


Nu ska jag krypa ner brevid Kim och försöka sova. Imorgon måste jag vara utvilad. Det står en HEL del på Schemat...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0