Hurtiga jag..

Under tiden Ellah var på Dagis idag var jag ute och promenerade/sprang i Karslundspåret.
Totalt var jag ute och gick i 2,5 timme. Lovar er att jag har sjukt ont i fötterna nu :)
Otränad och ovan, tar nog ett tag att komma in i det.


Röd i ansiktet efter springturen.






Det hade gått kanonbra för Ellah idag också. Fröknarna berömmer Ellah HELA tiden och talar om hur duktig hon är med saker och ting.
Vilken Mamma som helst blir väl stolt som en tupp av att få höra sådant om sitt barn :)
Jag är iallefall MYCKET stolt över min lilla Prinsessa!!
Söt som socker kallar dom henne på Dagis :D
Ja och visst är hon väl en liten sockerbit? Iallefall i MINA ögon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0