IDAG SKA MAN RÖSTA!

Blev en ganska sen kväll igår också. Vi kom hem runt 24:00.
Det vart en hel del pysslade och fixade i deras nyköpta hus. Men vi han också med att äta en massa gott, prata och Karlarna spelade en runda på tv-spelet :D






Pekar på sina russin :D Vill HA!

Någon som börjar bli trött!







Idag hade jag en lång och skön sovmorgon. Jag har mornat mig med massa bus och gos i sängen med Ellah.
Nu är jag redo att starta igång dagen..
Vi ska väl snart åka iväg för att RÖSTA! Har fortfarande inte riktigt bestämt mig för vilka jag ska lägga min röst på.. Men förhoppningsvis snart :D
Sen blir det en eftermiddag med packning, fika hos Mormor, fotboll tittande och sist men inte minst gymnastikträning ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0