JAMMI JAMMI.

I eftermiddags kom Ellahs farmor över en sväng. Hon hade köpt med sig dom största Bananbakelserna jag någonsin sätt. Dom smakade helt gudomligt.
Ellah busade och spexade med farmor hela tiden hon var här :)
Våran lilla clown!


SÅ goda!


Ellah fick smaka en bit. Hon tyckte dock inte att det smakade värst gott.. Konstigt nog ;)


 Ellah visar stolt upp sitt fina tåg för Farmor.


Tur att man nu har börjat med att gå ut och gå långa sträckor varje dag. Med tanke på dagens bakelse.
Imorgon är det redan bestämt att Becka och jag ska ta en promenad tidigt imorrn bitti på 2 timmar. Herregud! Men gud så skönt att röra på sig samtidigt som man andas in det friska höstluften!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man fråga hur ni har råd med stora utgifter eftersom du ej har jobb? Tänker på hus & bil, har ni tagit banklån?

Nyfiken, känn dig inte tvingad att svara :)

2010-09-01 @ 20:01:53
Postat av: Therese

Självklart kan jag svara på din fråga :) Huset vi ska bo i, eller Radhuset rättare sagt kommer vi hyra. Det är Öbo som äger dom husen. Eftersom jag inte har något jobb, så vill vi som sagt vänta med att kosta på att köpa ett hus. Då tyckte vi att det här är toppen. Kunna bo i hus fast billgare :D

På bilen har vi tagit lån som, som många anra antar jag?? VEm har råd att betala kontant för en ganska ny bil?? Vi betalar av den på 1 år!! :D Hoppas du vart nöjd för svaren.. varför anonym?? :D

2010-09-01 @ 22:42:19
Postat av: mamma

Therese föräldrar är milijonärer : )

2010-09-02 @ 09:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0