Kim och ELlah dag!

Jag och min snygging ska snart krypa ner i sängen för att kolla på en film. Mysigt! :)
Har i stortsett spenderat hela dagen i gymnastikhallen. Precis som jag ska göra imorgon!
Men jag hann ta med min efterlängtande dotter ut till lekparken en liten stund. Det var bara 1 timme kvar till läggdags när jag kom hem. Men jag hade saknat henne SÅ mycket och ville göra något skoj med henne. Så vi gick ut till Parken för en stund. Mamma och dotter tid med lek och bus :)


Påklädd och klar för Lekparken.


Vad ser du ELlah??





Älskade busunge!! <3 <3 <3








Kommentarer
Postat av: LIZA

Så söt hon är !!!!!!!!!!

2010-09-06 @ 20:32:55
URL: http://www.lisaanttonen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0