Kräk helea natten!!

Skulle bara vilja gå och lägga mig i sängen och sova bort hela dagen. Natten har varit den jobbigaste på länge.
Ellah sov bara små korta stunder för att sedan vakna och kräkas. :(
Inte hade hon någon mat kvar i magen, så det var äklig gul galla som kom upp. Hon vart aldeles blå i ansiktet då hon kräktes. Gud vad ONT det gjorde i Mamma hjärtat.
Jag hade bäddad iorning på golvet i Ellahs rum och låg och höll i hennes hand hela natten.

Mycket tvätt har det blivit under nattens bravader. Hoppas på en tvätttid senare idag.
Konstigt nog är Ellah superpigg idag och vägrar sova. Energin är på topp och hon vill äta igen :D
Dock har jag inte samma energi. Vil bara SOVA!!!




Kommentarer
Postat av: mamma

Kom hem till oss med tvätten så tvättar jag åt dig gumman!!!

2010-09-14 @ 15:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0