MYCKET JUST NU!

Är mycket som händer i mitt huvud just nu!
 Mycket med flytten och allt som hör till.
Ska komma ihåg möten, drop in fika mm. Fixa lite saker till Ellahs dagis som MÅSTE kommas ihåg.
En del Privata saker som händer och sker. (Jobbiga)
Och som gymnastiktränare har man också en hel del grejor som ska kommas ihåg och fixas.
Känns som om det är lite MYCKET som snurrar i mitt huvud just nu..
Och mitt i detta kaos ska jag försöka ha ett normalt kärleksliv, träna och träffa vänner..

Just nu funkar inget känns det som..
Älskade vänner. Jag kan börja umgås på riktigt igen efter flytten. Älskade Kim. jag har inte glömt bort dig <3 Du får helt enkelt stå ut med mitt dåliga tålamod och icke gos humör just nu..
Det blir bättre Jag LOVAR!!

Och till mig själv, din träning finns kvar när du har tid!! Slappna av och försök njuta av dom små sakerna som gör dagen!!!



Tack Mamma och Anders för att ni hjälper till med det som ska fixas i lägenheten!! Det uppskattas som bara den av både mig och Kim!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0