Rajtantajtan!

Igår kväll var Kim och jag iväg på Rebeckas 30 års fest. Grattis Rebecka världens bästa gudmor till mitt barn :)
Vi hade en super trevlig och rolig kväll med mycket god mat och tårta!
Efter kalaset fortsatte vi våran kväll hemma hos Rebecka (en annan Rebecka) och Eric för en varsin god drink. Vi var alla fyra barnlediga. Hur ofta händer det lixom??
Så vi gick upp till Pitchers för en kväll ute i vimlet.
Var dock inte speciellt mycket folk där. Men vi hade sjukt trevligt ändå.
Tack älskade vänner för en underbar kväll <3

Ellah då,vart var hon? Jo hon är hemma hos sin Farmor och leker för fulla muggar.
Pratade nyss med henne och hon hade sovit hela natten och har varit jättesnäll. Just nu lekte hon ute i snadlådan och skulle nog snart gunga tror jag..
Saknar henne dock redan super mycket. Så ska strax åka iväg oh hämta hem min lilla lillfis!!



Bilder från kvällen igår kommer senare.
Måste åka och hämta hem Kameran först som är kvar hos Eric och Becka!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0