Skönt att få komma ut!!

Har precis kommit hem från festen. Det var verkligen supertrevligt och tröttheten jag kände försvann fort :) Men den har dock krypit sig på nu. Så snart blir det sängen och Natti natti för min del.
Men först tänkte jag göra ett snabbt inlägg här!!
Dom andra tjejerna skulle vidare ut på krogen. Var så man själv blev lite sugen på att följa med. Men det finns ju en morgondag också. Vill vara pigg och må bra om jag ska upp med Ellah imorgon. Men en annan dag, då ska jag och Becka ut och göra Staden :D












Mycket pussar och kramar blev det innan jag kom iväg.




Godnatt mina kära vänner!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Inte så kul att höra för dig kanske, men shit vad lik du är mig på vissa kort när jag var ung. Så nu vet du vad du har att se fram emot : ) Love you!!

2010-09-09 @ 10:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0