BLÖJFRI I SOMMAR??

Ellah och jag har haft en lugn och skön Fredag hemma. Kim snodde med sig bilen till jobbet imorrse, så vi kunde helt enkelt inte ta oss någonstans.

Våran duktiga lilla tjej har gått utan blöja hela dagen här hemma. Första gången hon behövde gå på pottan ropade hon kiss, sen satte hon sig helt enkelt bara på pottan och det kom massor.  Dom andra tre gångerna har hon ropat kiss och gått mot badrummet men inte riktigt hunnit fram. Jag har allså fått torkat kiss ett x antal gånger under dagen.
Men mej gör det inget, då jag tycker hon är duktig som känner att hon behöver kissa även om det betyder att hon inte riktigt hinner fram i tid. En blöjfri dam till sommaren kanske??

Nu sussar Prinsessan sött i sin säng och jag och Kim (som nyss kom hem från jobb) myser i soffan..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0