Eftermiddag med maskar och småkryp!

Trots att solen gick i moln så fort vi kom hem till Fam Alvbåge var det ändå riktig behaglig temperatur ute. Så vi blev kvar flera timmar ute på gården. Grabbarna roade ungarna med att leta småkryp, busa osv så kunde jag och Liza för en gångsskull få lite tid för oss själva med att snacka lite goja :)
Blev även en fika ute i friska luften innan vi begav oss in i värmen. Väl där inne sprang ungarna upp på övervåningen och började busa. När det sedan var dags för oss att tänka på refrängen och åka hem, fick vi bokstavligt talat bära ut en gallskrikandes Ellah till bilen.. Hon ville verkligen inte åka hem. Hon var så fruktansvärt ledsen att det gjorde ont i hjärtat på mig.
Även den dummaste människan skulle kunna se hur mycket hon älskar sina vänner Mercedes och Logan! <3






Bustrollen. Bild tagen från Lizas sida (http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/)

Kärleksparet..




Ellah ute och går med en av dom tre hundarna.


Kommentarer
Postat av: D

Jag menar inte att låta som en suris men jag tycker att det är så trist att man måste kalla vänskap mellan flicka och pojke för kärlek. Varför inte bara låta dem vara kompisar utan att tolka in annat och lägga en massa förväntningar på dem, och med det säga att killar och tjejer kan inte vara "bara" kompisar? De kanske blir världens bästisar utan att det nånsin blir nåt romantiskt. Och det vore väl jättebra! Jättefina barn i alla fall! (förlåt att jag är anonym, men jag kom in här lite av en slump)

2011-04-15 @ 08:28:57
Postat av: lisa Alvbåge

Vi älskar världens finaste Ellah

2011-04-15 @ 11:00:11
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0