GRAVID KALENDER!

v.33




Behöver SOL på min bleka kropp..

Är just nu i V 33. Tiden går otroligt fort, även om jag i dagsläget skulle vilja att den gick fortare.:)
Foglossningen blir bara värre och värre. Vissa dagar kommer jag knappt upp ur soffan, upp för trappan eller knappt kan röra mig. Eftersom jag inte hade någon foglossning med Ellah har jag inget att jämnföra med. Men FY f-n för detta!!
Som tur är har jag fått låna en TENS apparat som gör det lite bättre.
Lillebror sparkar och har sig dygnet runt i magen. Hans speciallare är att ligga under dom högra revbenen och trycka allt var han har. = känns som om revbenen ska gå sönder..

Men snart älskade son är du här hos oss! Åhh så vi längtar. Blivande storasyster pussar och kramar magen dagligen.. <3 <3 <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0