MÅNDAG IDAG!!

Sade precis till Ellah att nu var det dags att sova lite middag. Hon satte armarna i kors, tittade på mig med en arg blick och sa NEJ.
Jag förklarade att om du ska orka leka ute sedan måste du först sova. Hon verkade förstå poängen och tog med sig en napp upp och lade sig själv i sin säng. :D En släng puss hann hon med att ge påväg upp för trappen <3

Det är så kul att man kan prata och förklara saker och ting numera med henne och man ser att hon verkligen förstår..


Ser ut att vara varmt och härligt väder även idag. Kim är ute och byter till sommardäck på bilen medans jag sitter och latar mig i soffan :D
Min tanke är att tvätta medans ELlah sover middag. Sen ska vi ut och leka i någon fin park hela familjen. (Om nu inte Kim ska jobba)
Senare i eftermiddag får vi fin besök av efterlängtade Rebecka och lille Charlie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0