Mysig eftermiddag!

Tror jag fick med mig världens goaste och busigaste unge hem från Dagis. Dom senaste veckorna har dte blivit mest gnäll när jag kommer för att hämta hem henne. Egentligen är det bra, på så sett vet jag att hon trivs. För hon vill verkligen inte åka hem. Men ska inte förneka att det är oerhört jobbigt vissa dagar, kan ju inte precis röra mig smidigt.
Men idag möttes jag av en glad liten fis som kom springandes med armarna i luften och ropade MAMMA. (varm i hjärtat)
Sedan vi kom hem har vi busat, kramas och bara haft det super mysigt rent utsagt. Ellah ska krama och Pussa på Mamma hela tiden <3
Älskar att få spendera egen tid såhär med Ellah nu innan lillebror anländer.



Tänk att snart är du storasyster!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0