Piggelin!

Trots att Ellah kom i säng sent igår och vaknade till en gång under natten skulle hon ändå upp kl 06:00 imorrse. Tur att någon är morgonpigg här i huset!
Nu laddar hon för en dag på Dagis med en ordentlig frukost. Jag hade väl snart tänkt göra detsamma, men är så trött :) Direkt efter jag lämnat Ellah på Dagis väntas ett besök hos Barnmorskan för min del.. Spännande! :D


Förutom att Ösk lyckades förlora matchen igår hade vi ändå en riktigt trevlig kväll. Aldrig kul med förlust såklart :/ Vi hade turen att få sitta själva inne i en Loge så ungarna kunde leka och springa fritt och vi kunde samtidigt kolla ut över fotbollsplanen!!




Söta Mercedes.



Vid ett tillfälle stod alla tre barnen och tittade ner på allt folk som gick och ropade Pappa till alla karlar dom såg gå förbi. Kan lova er att det är en hel del killar på en fotbollsmatch :D








Logan som precis stoppat in en stor banan i munnen :)




Kommentarer
Postat av: mamma

Kolla stilen på Ellah. Ser du vem hon är lik? : )

Dig och mig, ha, ha. Tripp, trapp,trull

2011-04-19 @ 10:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0