Sommarvärme ute i Leken!

Kan man begära bättre väder? Och på det, en ledig karl :) Kim har fått vara ledig hela påskhelgen. Underbart!!
Idag har vi ätit årets första påskbord!!. Mums, så mycket gott Pappa/Morfar och Karin hade lagat iordning. Kändes bokstavligt talat som man rullade från bordet.
Ellah har kört hårt med sin stackars Morfar hela dagen lång. Han fick minsann inte sitta ner i många sekunder innan hon var där och drog upp honom igen. Han skulle såklart leka och skoja med Ellah hela tiden... Moffa Moffa Kom, har vi hört ett x antal gånger idag.. Skruttan <3


Nu kan man till och med använda magen att ställa glas på..



Kim njuter av en öl i solen.




Dom två bästa i mitt liv <3






Trött liten tjej i Morfars trygga famn..



Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova brevid min man som redan lyckats somna. Hör hur taket lyfts av hans snarkningar. Hur ska denna natt bli? Jag kan verkligen inte somna när han låter som 30 grisar i en svinstia. Får buffa på honom och hoppas at han slutar..


Just precis nu i denna skrivande stund lever lillebror rövare i magen. Jag ser hur hans fot trycks ut från min mage och jag kan lixom ta tag runt hans fot.. Lite scary faktiskt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara slänga in en fråga, vart har du köpt den coola jackan Ellah har?

2011-04-25 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0