SÖNDAG IDAG!

Eftersom Kim åkte iväg på jobb tidigt imorrse fick Ellah snällt följa med mig på dagens Gymnastikträning.(För att träna mina gymnaster)
Som tur är stortrivs hon i gympahallen. Hon ska hoppa, springa, göra kullerbyttor och prova på det dom stora tjejerna kan. Förhoppningsvis håller intresset vid sig och jag får min vilja igenom om att hon blir en gymnast :D Hon ska minnsan gå i Mammas fotspår!!















Nu på eftermiddagen/kvällen har vi haft besök av min bror med flickvän. Jag lagade iordning en middag till oss som fick mer en godkänt:D Vilket alltid är kul!!

Tidigt imorrn bitti har jag fått en tid hos Sjukgymnasten. Får hoppas dom kan hjälpa mig med foglossningen. Är lite nervös för hur det kommer gå att ha med sig Ellah :) Antar att hon inte har någon större lust att sitta still och kolla på Mammsen :)


Kommentarer
Postat av: erica

ser att du gillade mina bilder ;)

2011-04-04 @ 16:58:16
URL: http://erikaxman.blogg.se/
Postat av: Lisa Be

Gullunge!

Fick du någon niiice bild på oss som körde, elr blev de bara suddigt ? ;P

2011-04-04 @ 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0