Tisdag idag!!

  1. Kim var ledig ifrån jobb även denna dag. Kors i taket!! Får passa på att njuta av hans sällskap, för snart far han iväg på jobb igen. Och vem vet hur länge han blir borta då??

    I förmiddags avnjöt vi en lunch på en uteservering medans Ellah var på Dagis. Underbart att få sitta ute och känna att sommaren verkligen är påväg. Dock vet jag inte om vi var speciellt nöjda över maten. Det var lite och väldigt dyrt. Nej, dit går vi nog inte fler gånger!
    Eftermiddagen spenderade vi ute med att städa ur bilen på massa skräp samt lek och bus på baksidan.
    Kvällens middag bestod av grillat kött, sås och en stor god sallad. Jammi!!
















    Känner ni som jag, att dagarna bara flyger förbi?? Börjar få lite panik över saker och ting som ska hinnas göra.

    Apropå nått helt annat. Någon som kanske har en liten grässklippare eller handjagare att sälja? Gräset växer som ogräss här hemma :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad var det för ställe då? Vill veta så jag slipepr gå på samma nit! ;)



Och jag bara älskar den där bodyn! Den ska jag ha! Bara så du vet. ;) Och så tänkte jag kolla om du har tid att ses ngt nästa vecka, onsdag eller torsdag förmiddag???? eller ska vi ses en eftermiddag med alla vildar? Vad orkar du med?



Och jag hoppas du börjar plocka av din rabarber nu, är ju som godast nu när den är spröd och ny, har ett recept på smältrabarber ligger på bloggen, det blir som en god sås att ha ljummen på vaniljglass, hur gott som helst!. Annars en hederlig rabarberpaj eller kräm, eller om du är ambitiös, saft! Finns ingen godare saft om du frågar mej. Mums, satte en rabarber här hemma i helgen, men det dröjer tills jag kan plocka av den. :)

2011-04-27 @ 11:55:13
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0