Hektisk dag!

Med en härlig start på dagen i form av frukostbuffe med min älskade karl så blev dagen riktigt bra, trots noll sömn inatt.! Tempot har varit på högvarv hela dagen, vilket ioförsig har vart väldigt bra, annars hade jag nog slocknat :D

Förmiddagen: Efter frukosten åkte Kim och jag ut till Mariebergs köpcentrum för att inhandla möbler till vårat lilla uterum. (Hade presenkort sedan min 25 års dag). Vi spenderade sen hela förmiddagen med att skruva ihop möblerna. Vi hann lagom bli klara till Ellah skulle hämtas hem från Dagis.
Eftermiddagen: Fick besök av Jessica och Milton direkt efter Dagis. Vi lagade iorning lite gott Mellanmål i form av Våfflor :)
Kvällen: Ute i Hallsberg på Kalas för att fira min kusin Sara.

Fullrulle vill säga!!









Kommentarer
Postat av: Mia

Saknar er...!

2011-04-07 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0