VALBORG!!

Idag har vi haft en helmysig dag hela familjen. Kim skulle egentligen jobbat, men blev ledig :D
Vi började att spendera dagen uppe på stan. Vi tog en supergod lunch och Kim passade även på att klippa sig. Sedan gick vi vidare till Stora holmen där vi spenderade några timmar med karusellåk, glassätande, klappade djur, lekte osv, sen blev det alldeles för kallt och vi valde att åka hemmåt.

Nu sitter vi här nerbäddade i soffan och myser. Vi har valt att inte gå att titta på någon majbrasa iår. För det första är det alldeles för kallt och för det andra ska Ellah sova och vi orkar inte. Istället ska vi beställa hem mat och njuta framför en bra film jag och Kim :) Det känns som ett mycket bättre alternativ! :)

Bilder kommer upp senare.. Har blivit nått fel!!


Kommentarer
Postat av: lisa Alvbåge

ha ha ha det blev så för oss oxå :) barnen i säng och filmmys hihihihi

2011-04-30 @ 22:09:46
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/
Postat av: Mia

såg bild på ellah på na.se =D

2011-04-30 @ 23:16:31
Postat av: Sofia

Lät som en bra idé tycker jag :)



Jag kan väl satsa på att vara hos dej vid tiotaget då? Då borde du väl vara hemma igen? Annars väntar jag utanför. :)

2011-05-01 @ 09:31:31
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0