Dagis=Sjuka barn!

Känns som om dom flesta har väntat in lönen. Kanske har alla känt sig lite små fattiga såhär efter semstern?  För när vi var iväg och storhandlade igår var vi inte direkt ensamma där inne, trots att vi åkte mitt på dagen. Löning= ingen bra ide att handla :)

På kvällen var det dags för mig att jobba igen. Så, kul! Kidh fick följa med mig, då klädpartyt var hos en nära vän, som abslout ville gosa med honom :) Ellah fick vara här hemma med Madde (brors flickvän) och leka o mysa. Fick dock ett sms lite längre in på kvällen. Madde trodde att Ellah kunde vara sjuk, då hon somnat på soffan.
Väl hemma efter jobbet tog jag febern på en mycket varm dotter. 40.2 visade den :( Resten av kvällen fick allså spendera med att ta hand om sjukt barn. Alltid när Ellah har feber så kräks hon. Och så gjorde hon även igår. Kan lova er att våran nya vita matta är allt annat en vit!! :)

Idag Fredag mår hon tack och lov mycket bättre! Fortfarande feber, men inte alls lika hög och det märks inte ens på henne.. Pigg glad och tjatar som aldrig förr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0