En saknad Becka på besök.

Idag har vi haft besök av fina vännen Rebecka med dottern Charlie.  Var ett tag sedan Ellah och Charlie lekte sist, men Ellah verkade minnsan inte haft några problem att känna igen sin kompis :) Hon hade dock lite svårt att dela med sig av sin kära dockvagn idag(MIN MIN). Men efter att Mammsen (jag) pratat och förklarat att man delar med sig till sina vänner, löste det sig och eftermiddagen var räddad! Fem minuter senare var ju ändå ingen unge intresserad av den :D






Gobiten Charlie. Som vi förövrigt klippte luggen på idag :)


Kidhan var som vanligt nöjd hela dagen.


Rebecka med barnen, som förövrigt tyckte det var en jättebra ide av mig att ta in kanan. (Eller inte) :D




Innan Rebecka senare på eftermiddagen åkte hem kollade vi igenom min förlossningfilm med Kidh. Får ont bara jag tänker på den. Aj Aj..
Undrar om den fick henne att inte vilja skaffa några fler barn? haha.. En sån film visar man iallefall bara till sina närmsta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0