KALASFIRANDE!

Sitter här med en kopp kaffe och försöker bota min huvudvärk. Hade helst av allt legat i sängen och sovit, då jag inatt inte sov det minsta. Även om båda barnen krånglat en del inatt så kan jag inte bekylla dom för att jag inte fått sova.. Har otroligt mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu, och hur trött jag än er så lyckas jag inte somna. Någon som känner igen sig?? Eller är ni såna som lyckas somna hur som och var som helst?? :)
No time to rest! Idag är hela dagen uppbokad. Om en liten stund får vi främmande som ska fira våran 25 åring här hemma :)
Eftermiddagen ska vi spendera hemma hos Familjen Alvbåge där vi ska fira fina Logan som blivit 2 år. Och som om inte allt det kalasendet vore nog, så får vi ikväll besök av massa vänner för att umgås, beställa hem någon god mat, spela sällskapsspel osv. Kan nog bli en riktig lyckad och härlig dag, trots en mycket trött Mamma (jag).

Här kommer lite bilder från kalaset igår. Vi valde att fira Kim ute hos hans Mamma, då Kims styvbror fyller år på samma dag. Det roliga är att han också blev 25 år :) Så istället för att ha ett kalas här och ett hemma hos Tommy (Kims styvbror) så slog vi ihop det, så slapp Kims Mamma och Styvpappa med familj dela på sig!!






Kidh hos faster Moa.









Barnens kusin Brooklyn.


Kim bytte bebis för en stund :)

Ne, nu måste jag fixa lite här hemma innan folket kommer!! Ha en bra Lördag gott folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0