LÖRDAG!

Idag låg jag och Kidh kvar i sängen lääänge. Vi gick inte upp förens kl 11. Han har blivit täppt i näsan och sover däför väldigt dåligt på natten. Så den missade sömnen tog vi igen i förmiddags, medans Ellah och Kim levde rövare på undervåningen.
Idag ska jag ta tag i tvättberget, samt röja bland barnens kläder. Ta bort sånt dom vuxit ur osv.
 Men innan vi tar tag med dom tråkiga sysslorna så åker vi hem till Mormorn och hälsar på. Vi har inte varit där på över 2 veckor. Det är något väldigt ovanligt. Min Mamma är min bäste vän och vi gör allt ihop..
Ellah tycker vi ska åka till Mormor NU!!, så det är väl bäst vi gör det.. :)





Kommentarer
Postat av: mamma

STOOOOOOOOOOOOOOOR KÄRLEK TILL ER!!

2011-08-09 @ 13:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0