Ny dator!

Känner mig alldeles naken utan min systemkamera. Jag bär verkligen med den överallt. Mest för att kunna ta kort till bloggen :) Visst känns bloggen helt tom utan foton??
Får helt enkelt försöka ta mer foton med min sketna mobil istället. Lånar kanske Kims, den är inte bara lite bättre, utan mycket bättre. 

Idag har vi vart iväg till Elgiganten, där fick vi  med oss en ny dator hem :). Den vi har nu är helkonstig och kommer paja vilken dag som helst. Det är farligt det här med att kunna ta avbetalningar :) Fast o andra sidan kan jag nog tycka att det är bra på samma gång. Vi var verkligen i stort behov av en ny dator, då jag framförallt behöver den i nya jobbet. Det fanns inte en chans att vi skulle kunna betala den kontant, då vi inte har massor av pengar kvar när alla räkningar er betalda. Om det ändå är räntefritt, är det då så farligt att ha en avbetalning?? Den är ju ändå betald om några månader....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0