ÄLSKADE VARENDA SEKUND!

Efter några sköna och avkopplande dagar ute i Leken är jag nu hemma och tillbaka här på bloggen :)
Barnen och jag åkte ut i Tisdags och Pappa Kim kom ut i Torsdags kväll, och så åkte vi tillsammans hem i eftermiddags.
Vilka underbara och soliga dagar vi fått njutit av. Helt otroligt! Jag och Ellah har ätit frukost på altanen med strålande sol, varenda morgon. Vi har badat, Ellah har lekt med mina småkusiner (som har stuga i närheten), Kidh har varit allmänt nöjd hela tiden.. Jaa, vad ska man säga.? Vi har helt enkelt haft det TOPPEN! Riktigt skönt att få avbrott från verkligheten ett par dagar (telen och bloggen) och bara vara..




Åker båt med Carro (Farbrors fru)


Kusin Robin (Bobbin som Ellah säger)

Njuter av frukosten.












Robins storebror Denniz.





Nu back at home har jag massvis av tvätt att ta hand om. Hann aldrig tvätta efter resan i Smyge innan vi for vidare på nästa. Ni kan ju tänka er tvättberget? Tur att det ska bli regn i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0