Våran fina dotter!!

Har kännt dom senaste dagarna att Ellah har varit i väldigt stort behov av lite ensam tid med mig och Kim, utan lillebror.  Visst älskar hon sin bror över allt annat. Hon vill pussa, krama, bära och gosa med honom mest hela tiden. Men har märkt att hon blivit lite gnällig och vill gärna sitta i knät så fort jag måste amma Kidh.
Så i eftermiddags lämnade vi bort Kidh till Madde ( min brors flickvän) i några timmar och tog med oss bara Ellah för att bada..
Jag badade dock inte, utan satt på kanten och kollade glatt på när Ellah och Kim skrattade högt!
Ellah verkade vara nöjd över eftermiddagen, men frågade roligt nog efter lillebror flera gånger. Hon tyckte minnsan att han också skulle vara med <3 <3 <3


Stora tjejen som numera tar på sig det mesta själv. ELLAH KAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0