VILKEN DAG!

Har varit en effektiv eftermiddag här hemma, efter en förmiddag i väldigt lugnt tempo :) Medans Ellah var på dagis passade lill prinsen och jag på att få oss lite vila. Blir helt slut av att vara vaken så mycket på nätterna. GÄSP!
Eftermiddagen körde jag istället på all in och storstädade hela huset, samt klippte gräset och tog in alla uteleksaker till föråddet osv. Mycket hurtig. (Klappar mig själv på axeln)
Nu ikväll efter barnen somnat har jag även varit ute på en promenad samt kollat över allt med jobbet, skrivit ut viktiga papper osv.. (Klappar mig själv på axeln än o en gång) hihi

Nu ska jag lägga och gosa ner mig i nybytta sängkläder. Kan vara nått av det skönaste som finns! :)

Inläggen blir lite nakna. SAKNAR kameran SÅ mycket!!


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Hej Therese! Det är klart jag vill, jag glömde bort det bara ;) Ska prata med mammorna & säga att de ska komma. Hur får jag hit dig då? :)

2011-09-01 @ 07:13:56
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0