FULLRULLE!!

Vilken Söndag vi hade. Fullrulle delux!
Startade dagen hemma hos min kusin Sebastian som flyttat hit från stockholm för att plugga på en fika i hans nya lya. Även faster och Sebastians syster Rebecka var där på besök ifrån sthlm :)
Ellah hade svårt att sitta still, som vanligt nu för tiden :)


Att lipa har blivit lite av Kidhs grej. Minns så tydligt att ELlah gjorde exakt samma sak vid hans ålder. Hon gjorde det dock hela tiden i 3 månaders tid :)


Faster/gammelfaster Åsa.





Efter besöket hos kusinvitamin åkte vi direkt hem till Familjen Alvarsson/Svensson där vi firade Kenza som blev 1 år förra veckan. Ellah hade som ni minns vattenkoppor då det stora kalaset var. Och eftersom det var många som INTE haft vattenkoppor som skulle komma på kalaset, fick vi ta det idag istället. Vi blev bjudna på supergod mat och sedan efterätt på det. Jammi!!



Två trötta troll som vilar framför Pippi Långstrump!


Kvällen avslutade jag på bio tillsammans med Madde (brors flickvän). Vi såg Twilight filmen. Har inte riktigt bestämt mig om jag tyckte dne var bra eller inte.. Helt klart den sämsta av dom allihopa, men ändå bra på nått sett :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0