Inlägg av Kidh!

Det här med att krypa börjar jag smått förstå mig på. Idag lyckades jag krypa tre små härliga kryp.. Mamma stod brevid och applåderade :)
Jag kan bli SÅ frustrerad om jag inte kommer framåt, utan trycker mig bakåt istället. Då brukar jag oftast ställa mig på tå och kör någon alldeles egen härlig stil. Ser ut som om jag ska köra armhävningar, MEN jag lyckas på så sätt komma dit jag vill!! :)














Kör lite armhävningar kanske?? :D




Syster visar gärna hur man gör. Hon älskar att lära mig saker.


Älskar dig bästa syster <3


Massa pussar från mig till dig// Kidh


Kommentarer
Postat av: lisa Alvbåge

Duktiga Kidhan !!!! Vi kämpar fortfarande med sittande position ;)

2011-12-23 @ 14:00:09
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0