MINIJUL 23 DEC.

Som åren tidigare firar vi julafton hemma hos Mamma/Mormor och Anders dagen innan julafton. Det är jag och min bror med sambo/familj samt Anders två barn med respektive.
Jag som inte kännt av julen någevidare slogs av julkänslan så fort vi öppnade dörren. Det var pyntat i varenda vrå och det var sådär riktigt sagolikt, som i disney filmer. Julkänslorna var maxade :)
Trevlig eftermiddag och kväll drog mot sitt slut och vi åkte hem runt 24, då var Ellah fortfarande vaken. Men somnade snabbt i bilen.
Vi hann med många klappar, god mat, julgodis, mys och trevligt umgänge!!
Längtar redan tills nästa år!






Mormor har massor av stora tomtar i perfekt högd att pussa och kramas med.






Fick besök av jordens roligaste och svettigaste tomte tror jag :)













Tack för en fantastik Minijul. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0