NI KAN KALLA MIG BULLMAMMAN!

Vilken fruktansvärd natt vi haft. Eller vi och vi, jag och Kidh. Han har skrikit, gnällt och sovir oroligt hela natten. Detta innebar noll timmars sömn för min del, då Kidh var som nöjdast när man hade honomn i famnen och gick runt med... Tur i oturen att Kim inte blev inring på jobb imorrse. Jag kunde snällt ligga kvar i sängen och sova hela förmiddagen :)



Eftermiddagen ägnades åt bakning. Verkligen heeeela eftermiddagen/kvällen. Det blev dubbelsats med oliika sorters saffransbullar, samt Marabou choklad i fina hjärtformar.
Självklart hade jag min lilla kökshjälp i köket som mer en gärna hjälpte till :D
Slicka skålarna var nog dte som lockades mest, såklart! :D






Kommentarer
Postat av: Milla

Mysigt! Marabouchoklad lät gott, recept önskas!

2011-12-08 @ 08:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0