Nu är den uppe!

Japp, nu är äntligen julgranen uppe och på plats. Har tänkt hela veckan att vi ska klä den, men det har lixom inte funnits tid till det.
Ända sedan jag varit liten har vi alltid haft plastgran, då min Mamma är allergisk mot riktigt. Så vi fortsätter helt enkelt med det. Skönt att slippa allt barr :) Men visst luktar riktig gran SÅ hiumla gott? Vad har ni? Plast eller riktig?






Ellah hade jag vid min sida under hela prossesen. Kim orkade dock bara sätta i ljusen. Som vanligt då :)


Kidh kollade glatt på. Misstänker att tänder kan vara på g? Tuggar på ALLT och mest hela tiden. Konstig i magen och små gnällig under natten.


Äntligen fick vi lägga alla klapparna under granen.
'



Oj vad klockan springer iväg. Nu ska jag till affären innan dom stänger för att köpa det sista till kvällens/nattens bak av julgodis.

Ha en fin Lördagskväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0