TREDJE ADVENT!

Måste erkänna att jag inte är van att hoppa upp efter en tuff natt och ta morgonen med barnen.
Nu är jag så illa tvungen, då Kim ska jobba natt hela veckan och behöver sova ungefär halva dagarna. Förstår mig inte på Kidh, han vaknar mitt i natten. Ja mitt i natten enligt mig iallefall, ungefär vid 4:30 och ligger vaken ända till Ellah vaknar. Undertiden gör jag allt för att han ska låta så lite som möjligt, för att inte väcka storasyster. Han gråter inte eller så, utan pratar och jollrar högt.

I eftermiddag har jag säsongens sista klädparty, och det här hemma hos mig.  Kommer bjuda på julmys med massa gott. Kommer bli en supermysig eftermiddag skulle jag tro. Ska försöka fånga gästerna på bild sen :)


Morgonmys i sängen. Ellah vaknade 5:30 och ville gå upp. Lyckades få henne att somna om genom att ta in henne i våran säng. Där lyckades hon sova till iallefall 7:30 innan lillebror härjade för mycket :)

Hoppas ni får en mysig söndag! <3


Kommentarer
Postat av: lisa Alvbåge

ÅH GLÖMDE BORT IDAG :( FASEN !!!!!

2011-12-11 @ 19:48:27
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0