GRAVID KALENDER!

Jag är i V.19!!



Har fått en del känningar av både foglossning samt förvärkar. Tycker det är lite väl tidigt för det och hoppas att det ger med sig snart.
Förutom allt spring upp på toaletten på nätterna för att kissa och att jag ibland blir väldigt lätt anfådd och yr i bollen, så mår jag ändå bra..
Jag har den senaste veckan börjat känna av jättetydliga sparkar <3
Längtar efter dig lilla Pysen.. Om bara några dagar har jag gått hälften av graviditeten. Helt sjukt vad fort den första tiden gått.
Och om 1 vecka ska vi på Ultraljud nummer två. Längtar efter att få se den lilla, och jag hoppas att allt ser likabra ut som sist.. Vi ska också få reda på om det är en liten lillebror eller lillasyster..
Vad gissar ni på???





Kort på en bebis i V.19 tagen från en bok!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror på en liten lillebror. :) Ska bli så kul att få se, man är ju så nyfiken. :)

2011-01-02 @ 06:10:59
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Lisa Alvbåge

oxå lillebror :)

2011-01-04 @ 18:12:43
URL: http://mrsalvbage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0